joi, 5 ianuarie 2017

Provocarea Iuliei- Economisim.info


Zilele trecute am citit provocarea Iuliei, de pe economisim.info, cu cele 52 de saptamani de economisire.Pe moment m-am gandit ca mi-ar placea sa particip asa, la modul ideal, dar ca, privind in mod realist, nu am cum sa economisesc.
Intre timp am citit cartea ,,Femei Puternice" de Louise L. Hay si  un anume pasaj mi-a atras atentia:

,,Eu cred in zeciuiala acordata tie insuti.Aceasta metoda este extrem de eficienta.Este ca si cum i-ai spune Universului : ,,Merit sa ma bucur.Accept."De aceea eu le sugerez tuturor femeilor sa cheltuiasca 10-20% din ceea ce castiga pentru ele, nu pentru facturi si alte cheltuieli de zi cu zi. Nu ma refer insa la cheltuieli minore, ci la lucruri importante.Economiseste acesti bani si cumpara-ti o casa, sau investeste-i intr-o afacere.In acest fel nu vei fi tentata sa-i cheltuiesti aiurea.Chiar daca initial ai venituri mici, pune ceva deoparte.Este uimitor cat de repede se aduna economiile.Economisirea de bani pentru tine insuti reprezinta un act de iubire de sine si conduce la amplificarea pretuirii de sine.....Nu face greseala de a astepta pana cand vei ajunge sa castigi mai mult.Acest mod de a gandi este specific constiintei saraciei, asa ca nu te va ajuta sa iti sporesti veniturile.
Fa chiar acum un gest de credinta si pune acesti bani deoparte.Creeaza-ti apoi bugetul obisnuit din banii care ti-au mai ramas.Este uimitor ce efecte benefice poate atrage aceasta atitudine in viata ta.Este ca si cum ti-ai crea un magnet pentru bani!"

Aceste cuvinte m-au inspirat si m-au motivat!Simt ca sunt exact in spiritul provocarii de luna aceasta, de a ma iubi pe mine insami, asa ca sunt hotarata ca la salariu sa pun imediat deoparte 10% intr-un cont de economii.Sunt sigura ca, pana la sfarsitul anului, voi economisi in fiecare luna  cat mi-am propus, deoarece...

Pun lunar bani deoparte, din toata inima si cu bucurie!

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Laura, ma bucur, succes!putem sa ne motivam una pe alta :)

      Ștergere
  2. Multumesc pentru raspandirea acestei idei! Succes si sa ne tii la curent, indiferent de modul in care alegi sa economisesti :)
    "Economisirea de bani pentru tine insuti reprezinta un act de iubire de sine si conduce la amplificarea pretuirii de sine..." imi place mult modul in care a exprimat Louise ideea aceasta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia, sigur, ma gandesc sa fac un review al lunii, la finalul ei, si asa as vrea sa fac pentru fiecare luna.

      Ștergere
  3. Hai ca mă alătur și eu:) un leuț la borcanut:)) astăzi mă gândeam și citind acum articolul tău m-am hotărât sa-mi fac un borcan în care sa adun ceva bănuți dar nu pentru mine. As vrea sa-i mai bucur din când în când pe cei dragi cu câte un cadouas! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, ma bucur ca ai luat hotararea asta!succes!sa ma tii la curent!sunt sigura ca vom reusi ce ne-am propus!

      Ștergere
  4. Hmm...nu pare greu,asa ca poate ma apuc si eu.Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. macar 1% pe luna si tot e ceva :).Multumesc, la fel si tie!

      Ștergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !