vineri, 10 februarie 2017

Clubul 5 am



Buna dimineata, suflete dragi!e o dimineata minunata!sunt recunoscatoare ca m-am trezit in aceasta noua zi!
Ieri am citit postarea Irinei despre Clubul 5 am. si nu pot sa zic decat ca m-a convins :)). Si iata-ma aici, la 6.20, scriind pe blog si band o cafeluta buna de tot :).
Aseara mi-am facut un mic bilant pe saptamana care a trecut si nu am fost prea multumita - nu m-am trezit devreme, nu am avut nici un plan zilnic, nu am citit- practic nu am facut mare lucru, in afara de a sta gura casca la tv sau pe fb, primimd atata toxicitate si negativitate, incat ieri eram practic in pragul depresiei :)).Postarea Irinei m-a trezit - chiar vreau sa-mi pierd timpul meu pretios enervandu-ma, criticand pe altii, ceratandu-ma cu prietenii...pentru ce?asa fac eu lumea asta mai buna, mergand cu valul, mergand cu turma?nu!daca altii vor sa fie oite, treaba lor!am ceva mai bun de facut!daca vrei sa fii in randul celor 5% oameni de succes trebuie sa ai obiceiurile celor 5%- si cred ca cei 5% n-au timp de pierdut :).Nici eu! :)
Asa ca am scos bicicleta sportiva din  debara si am pus-o in bucatarie, in fata aragazului, ca sa n-o ratez dimineata :), am pus ceasul sa sune la ora 5 in fiecare zi, si m-am culcat devreme.
Am reusit sa ma extrag din pat la 5.15, am facut exercitii, mi-am facut rugaciunea in liniste, mi-am facut planul zilei, acum scriu pe blog :)), apoi o sa citesc cartea ,,Puterea este in interiorul tau"de Louise Hay, pe care am inceput-o mai de mult.
Va doresc o zi minunata!si va astept in Clubul 5 am ;) ! 

14 comentarii:

  1. Deci astazi ai fost foarte harnica, nu iti spun la ce ora m-am trezit eu :) Nu stiu despre ce club al Irinei vorbesti. Acum merg sa vad!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare sunt :) Stiam bine de tot articulul, doar ca mie imi ramasese ca titlu formula de 20-20-20 :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, te-ai trezit la 5!!! Pentru mine e.o ora imposibila, cu toate ca multi ani m-am trezit la 6, dar 5... Mult succes in ceea ce.ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, e o ora destul de dificila, mai ales iarna, ca e intuneric.Seara mi se inchid ochii pe la 9.30 :))

      Ștergere
  4. Eu la ora 5 dimineata cad lata. Sofia nu prea se odihneste noaptea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, te inteleg. Va trece si asta si vei putea sa te organizezi altfel. Probabil ii ies dintisorii si e agitata.

      Ștergere
  5. 5? 5???? Si..La cat te culci, mama, sa ne inspiri si pe noi??
    In rest, Louise Hay o ador si ma bucur ca o promovezi: fiecare casa romaneasca are nevoie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ca sa ma trezesc odihnita la 5 trebuie sa ma culc cel tarziu la 22.30.Hai la 23, dar mai bine mai devreme decat mai tarziu :))

      Ștergere

I ❤ COMMENTS!Lasa un gand aici !